Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sluštíková, Magdaléna (Dissertant)
Other Authors: Mlčochová, Markéta (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 73 s. (72 617 znaků)

Cover

LEADER 01319ntm a22003617u 4500
001 zp27985
041 |a cze 
100 1 |a Sluštíková, Magdaléna  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím 
246 |a The Marketing Mix of the Company Dealing with Ecological Agriculture 
260 |c 2012 
300 |a 73 s. (72 617 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klíčová slova: marketingový mix 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a propagace 
653 |a Keywords: marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a place 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Mlčochová, Markéta  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21641  |y Plný text v Digitální knihovně UTB