Marketingový plán vybraných aktivit společnosti HEPA s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Salaj, Michal (Dissertant)
Other Authors: Novák, Přemysl (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 58 s. (68 791 znaků).

Cover

LEADER 01215ntm a22003137u 4500
001 zp27983
041 |a cze 
100 1 |a Salaj, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán vybraných aktivit společnosti HEPA s.r.o. 
246 |a Marketing Plan for Selected Activities for the Company HEPA s.r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 58 s. (68 791 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový plán 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingové cíle 
653 |a Marketing plan 
653 |a Marketing mix 
653 |a Marketing objectives 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Novák, Přemysl  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21684  |y Plný text v Digitální knihovně UTB