Analýza marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Medková, Silvie (Dissertant)
Other Authors: Ředinová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01373ntm a22004097u 4500
001 zp27949
041 |a cze 
100 1 |a Medková, Silvie  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. 
246 |a Analysis of the Marketing Mix of AIRCRAFT INDUSTRIES, a.s. 
260 |c 2012 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a propagace 
653 |a distribuce 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a promotion 
653 |a distribution 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Ředinová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23337  |y Plný text v Digitální knihovně UTB