Komunikační strategie města Zlína v oblasti cestovního ruchu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Svěráková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Daňová, Dana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 70 s., 3 s.obr.příloh.

Cover

LEADER 01397ntm a22003377u 4500
001 zp2793
041 |a cze 
100 1 |a Svěráková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie města Zlína v oblasti cestovního ruchu 
246 |a Communication strategy of the town Zlin in the domain of tourism 
260 |c 2006 
300 |a 70 s., 3 s.obr.příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2008 
653 |a cestovní ruch 
653 |a město Zlín 
653 |a komunikační strategie 
653 |a marketingový a komunikační mix 
653 |a tourism 
653 |a the town Zlín 
653 |a communication-strategy 
653 |a marketing and communication-mix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Daňová, Dana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/324  |y Plný text v Digitální knihovně UTB