Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holíková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Vlček, Jarmil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 71 s., s. obr. příloh

Cover

LEADER 01730ntm a22004817u 4500
001 zp27915
041 |a cze 
100 1 |a Holíková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění 
246 |a The Assessment of Advertising Impact of Marketing Communication in Company Cominfo, a.s., with Suggestions for Improvements 
260 |c 2012 
300 |a 71 s., s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a distribuce 
653 |a podpora prodeje 
653 |a hodnoty firmy 
653 |a trh B2B 
653 |a Cominfo 
653 |a a.s. 
653 |a marketingové strategie 
653 |a marketingové cíle 
653 |a Marketing communication 
653 |a advertising 
653 |a distribution 
653 |a sales promotion 
653 |a values of the company 
653 |a market B2B 
653 |a Cominfo 
653 |a a.s. 
653 |a marketing strategies 
653 |a marketing aids 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vlček, Jarmil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22467  |y Plný text v Digitální knihovně UTB