Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gášek, Dušan (Dissertant)
Other Authors: Světlík, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 85 s., 3 s. příloh

Cover

LEADER 01439ntm a22004097u 4500
001 zp27912
041 |a cze 
100 1 |a Gášek, Dušan  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty 
246 |a The Marketing Plan of Environmental Education and Enlightenment Centre 
260 |c 2012 
300 |a 85 s., 3 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a neziskový sektor 
653 |a marketingový plán 
653 |a analýza 
653 |a plánování 
653 |a marketingový mix 
653 |a měření 
653 |a Marketing 
653 |a non profit sector 
653 |a marketing plan 
653 |a analysis 
653 |a planning 
653 |a marketing mix 
653 |a measurement 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Světlík, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23410  |y Plný text v Digitální knihovně UTB