Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Boudová, Sabina (Dissertant)
Other Authors: Pančochová, Magda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 83 s. (95 293 znaků)

Cover

LEADER 01401ntm a22003617u 4500
001 zp27905
041 |a cze 
100 1 |a Boudová, Sabina  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o. 
246 |a Identification of the Target Customers Groups for ContiTrade Services s.r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 83 s. (95 293 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Spotřebitelský trh 
653 |a segmentace 
653 |a cílové skupiny zákazníků 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Consumer market 
653 |a segmentation 
653 |a target customers groups 
653 |a marketing communication 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pančochová, Magda  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22436  |y Plný text v Digitální knihovně UTB