Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lauterkranc, Roman (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 110 s. 22 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01633ntm a22004097u 4500
001 zp2772
041 |a cze 
100 1 |a Lauterkranc, Roman  |4 dis 
245 1 0 |a Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B 
246 |a The persuasiveness of the audit in the strategic enterprise unit as a key factor the success in the B2B markets 
260 |c 2006 
300 |a 110 s. 22 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008 
653 |a audit 
653 |a persvazivní faktory 
653 |a konkurent 
653 |a klient 
653 |a průmyslový podnik 
653 |a trh B2B 
653 |a konkurenceschopnost průmyslu 
653 |a audit 
653 |a persuasive factor 
653 |a competitor 
653 |a client 
653 |a industrial enterprise 
653 |a B2B market 
653 |a competitiveness of the industry 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1150  |y Plný text v Digitální knihovně UTB