Role značky v soudobých marketingových komunikacích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kundel, Rudolf (Dissertant)
Other Authors: Světlík, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 81 s.

Cover

LEADER 01329ntm a22003617u 4500
001 zp2770
041 |a cze 
100 1 |a Kundel, Rudolf  |4 dis 
245 1 0 |a Role značky v soudobých marketingových komunikacích 
246 |a Role of brand in contemporary marketing communations 
260 |c 2006 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2013 
653 |a Značka 
653 |a marketing 
653 |a reklama 
653 |a minerální voda 
653 |a branding 
653 |a Brand 
653 |a marketing 
653 |a advertising 
653 |a mineral waters 
653 |a branding 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Světlík, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2386  |y Plný text v Digitální knihovně UTB