Integrované marketingové komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janulíková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Pavlů, Dušan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 100 s., 14 s. příloh

Cover

LEADER 01548ntm a22004097u 4500
001 zp2764
041 |a cze 
100 1 |a Janulíková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Integrované marketingové komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně 
246 |a Integrated marketing communications of the Janacek Oper of the National Theatre Brno 
260 |c 2006 
300 |a 100 s., 14 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008 
653 |a opera 
653 |a umění 
653 |a kultura 
653 |a marketing 
653 |a arts management 
653 |a cultural entrepreneurship 
653 |a scénická umění 
653 |a opera 
653 |a arts 
653 |a culture 
653 |a art marketing 
653 |a art management 
653 |a cultural entrepreneurship 
653 |a performing arts 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pavlů, Dušan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2070  |y Plný text v Digitální knihovně UTB