Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Theimerová, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Taraba, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 81 s. (86 068 znaků)

Cover

LEADER 01455ntm a22004097u 4500
001 zp27584
041 |a cze 
100 1 |a Theimerová, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy 
246 |a Possibilities of Using Marketing Mix to Increase the Demand for Products of the Company 
260 |c 2012 
300 |a 81 s. (86 068 znaků) 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a poptávka 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a propagace 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a demand 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a place 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Taraba, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22925  |y Plný text v Digitální knihovně UTB