"Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín"

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gregarová, Helga (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 86 s., 7 s.příloh

Cover

LEADER 01394ntm a22003617u 4500
001 zp2757
041 |a cze 
100 1 |a Gregarová, Helga  |4 dis 
245 1 0 |a "Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín" 
246 |a "Marketing strategy of multibrand company VALLECO, Ltd., Vsetin" 
260 |c 2006 
300 |a 86 s., 7 s.příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová strategie 
653 |a značka 
653 |a multibrandová firma 
653 |a zákaznická skupina 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing strategy 
653 |a brand 
653 |a multibrand company 
653 |a customer group 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/494  |y Plný text v Digitální knihovně UTB