Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Popelářová, Iveta (Dissertant)
Other Authors Taraba, Pavel (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2012
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description50 s.(49 567)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp27427
041 |a cze 
100 1 |a Popelářová, Iveta  |4 dis 
245 1 0 |a Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy 
246 |a Improvement Possibilities - Marketing Mix with The Emphasis on Product Innovation in the Company 
260 |c 2012 
300 |a 50 s.(49 567) 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a propagace 
653 |a produkt 
653 |a služba 
653 |a inovace 
653 |a marketing mix 
653 |a promotion 
653 |a product 
653 |a service 
653 |a innovation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Taraba, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22226  |y Plný text v Digitální knihovně UTB