Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Talašová, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Létalová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 110 s., 11 s. příloh

Cover

LEADER 01451ntm a22003857u 4500
001 zp2741
041 |a cze 
100 1 |a Talašová, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře 
246 |a The specifics of client and agency brief in communication agencies 
260 |c 2006 
300 |a 110 s., 11 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a reklama 
653 |a komunikační agentura 
653 |a klientský brief 
653 |a agenturní brief 
653 |a tendr 
653 |a marketing communication 
653 |a advertising 
653 |a communication agency 
653 |a client brief 
653 |a agency brief 
653 |a tender 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Létalová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2322  |y Plný text v Digitální knihovně UTB