Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lačňáková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Šefčík, Vladimír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 60 s. (62 049 znaků)

Cover

LEADER 01502ntm a22003617u 4500
001 zp27400
041 |a cze 
100 1 |a Lačňáková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci 
246 |a Analysis of Marketing Communication Mix in a Selected Organisation 
260 |c 2012 
300 |a 60 s. (62 049 znaků) 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikační činnost podniku 
653 |a marketingový komunikační mix 
653 |a mar-ketingový průzkum 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a analýza SWOT 
653 |a marketing communication activities of a company 
653 |a marketing communication mix 
653 |a a marketing survey 
653 |a a questionnaire survey 
653 |a the SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šefčík, Vladimír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23209  |y Plný text v Digitální knihovně UTB