Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šimůnková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01284ntm a22003137u 4500
001 zp2739
041 |a cze 
100 1 |a Šimůnková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech 
246 |a ENUNCIATIVE STYLES IN SPOKEN TELEVISION COMMERCIAL SPOTS 
260 |c 2006 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2036 
653 |a mluvená řeč 
653 |a výslovnostní styl 
653 |a reklamní spot 
653 |a spoken language 
653 |a enunciative style 
653 |a commercial spot 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2075  |y Plný text v Digitální knihovně UTB