Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kováč, Michal (Dissertant)
Other Authors: Volek, René (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 50 s. (52 331 znaků).

Cover

LEADER 01348ntm a22003377u 4500
001 zp27386
041 |a cze 
100 1 |a Kováč, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o. 
246 |a Marketing Research in Order to Optimize Size Range in RV FASHION STYLE Ltd. 
260 |c 2012 
300 |a 50 s. (52 331 znaků). 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a výrobní sortiment 
653 |a pozorování 
653 |a Marketing research 
653 |a questionnaire 
653 |a product range 
653 |a observation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Volek, René  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22924  |y Plný text v Digitální knihovně UTB