Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kořínková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Volek, René (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 71 s. (74 477 znaků)

Cover

LEADER 01314ntm a22003257u 4500
001 zp27384
041 |a cze 
100 1 |a Kořínková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci 
246 |a Evaluation of the Company Brand Positioning in Relation to Competition 
260 |c 2012 
300 |a 71 s. (74 477 znaků) 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a SWOT analýza 
653 |a poziční mapa značky 
653 |a Porterův model 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a SWOT analysis 
653 |a brand's position map 
653 |a Porter's model and marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Volek, René  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21922  |y Plný text v Digitální knihovně UTB