HP TRONIC Zlín, spol.s.r.o. (koncepce direct marketingu)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Staňková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 73 s., 7 s. příloh

Cover

LEADER 01376ntm a22003617u 4500
001 zp2735
041 |a cze 
100 1 |a Staňková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a HP TRONIC Zlín, spol.s.r.o. (koncepce direct marketingu) 
246 |a HP TRONIC Zlin, spol.s.r.o. (the conception of direct marketing) 
260 |c 2006 
300 |a 73 s., 7 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036 
653 |a analýza 
653 |a direct marketing 
653 |a efektivita 
653 |a leták PROTON 
653 |a koncepce 
653 |a analyse 
653 |a direct marketing 
653 |a efectivity 
653 |a brochure PROTON 
653 |a konception 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/593  |y Plný text v Digitální knihovně UTB