Analýza marketingového mixu společnosti MILTRA B, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hubáček, David (Dissertant)
Other Authors: Tomaštík, Marek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 59 s. (64 880 znaků)

Cover

LEADER 01259ntm a22003377u 4500
001 zp27301
041 |a cze 
100 1 |a Hubáček, David  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu společnosti MILTRA B, s.r.o. 
246 |a The Analysis of Marketing Mix of the Company MILTRA B, Ltd. 
260 |c 2012 
300 |a 59 s. (64 880 znaků) 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a analýza 
653 |a Miltra 
653 |a marketing 
653 |a marketing mixture 
653 |a analysis 
653 |a Miltra 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomaštík, Marek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22767  |y Plný text v Digitální knihovně UTB