Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Polášek, Viktor (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 98 s

Cover

LEADER 01454ntm a22003857u 4500
001 zp2728
041 |a cze 
100 1 |a Polášek, Viktor  |4 dis 
245 1 0 |a Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza 
246 |a Outsourcing activities connected with customer centre and its analyse 
260 |c 2007 
300 |a 98 s 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Budování vztahu se zákazníky 
653 |a zákaznické centrum 
653 |a outsourcing 
653 |a offshoring 
653 |a telemarketing 
653 |a CRM systém 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a customer center 
653 |a outsourcing 
653 |a offshoring 
653 |a telemarketing 
653 |a CRM system 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3037  |y Plný text v Digitální knihovně UTB