Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lacinová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Prachař, Štěpán (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 103 s., 5 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01464ntm a22003857u 4500
001 zp2723
041 |a cze 
100 1 |a Lacinová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích 
246 |a Function of Internet and its meaning in the marketing communications 
260 |c 2006 
300 |a 103 s., 5 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011 
653 |a marketing 
653 |a internet 
653 |a webové stránky 
653 |a prezentace 
653 |a komunikace 
653 |a připojení k internetu 
653 |a marketing 
653 |a internet 
653 |a web pages 
653 |a presentation 
653 |a communication 
653 |a connection to internet 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1020  |y Plný text v Digitální knihovně UTB