Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Radenová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Taraba, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 76 s. (73 389 znaků)

Cover

LEADER 01508ntm a22004097u 4500
001 zp27206
041 |a cze 
100 1 |a Radenová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti 
246 |a New Trends in Marketing and their Assertion in the Company 
260 |c 2012 
300 |a 76 s. (73 389 znaků) 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a nové trendy 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a sociálne siete 
653 |a internet 
653 |a event marketing 
653 |a komunikácia so zákazníkmi 
653 |a reklama 
653 |a new trends 
653 |a marketing communication 
653 |a social networks 
653 |a Internet 
653 |a event marketing 
653 |a communication with consumers 
653 |a advertising 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Taraba, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21898  |y Plný text v Digitální knihovně UTB