Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Juríček, Igor (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 75 s.

Cover

LEADER 01454ntm a22003977u 4500
001 zp2715
041 |a eng 
100 1 |a Juríček, Igor  |4 dis 
245 1 0 |a Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu 
246 |a Price Knowledge in the Czech Republic - Price Strategy in the Hypermarket Aisles 
260 |c 2007 
300 |a 75 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a paměť 
653 |a cenová paměť 
653 |a krátkodobá paměť 
653 |a dlouhodobá paměť 
653 |a hypermarket 
653 |a cena 
653 |a memory 
653 |a price knowledge 
653 |a price 
653 |a long-term memory 
653 |a short-term memory 
653 |a hypermarket 
653 |a price 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3327  |y Plný text v Digitální knihovně UTB