Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Souček, Miroslav (Dissertant)
Other Authors: Tomaštík, Marek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 69 s. (54 827 znaků)

Cover

LEADER 01328ntm a22003377u 4500
001 zp27052
041 |a cze 
100 1 |a Souček, Miroslav  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s. 
246 |a Marketing Strategy in the Company Allianz insurance Joins Stock Company 
260 |c 2012 
300 |a 69 s. (54 827 znaků) 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová strategie 
653 |a marketingová analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a mediální mix 
653 |a Marketing strategy 
653 |a marketing analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a media mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomaštík, Marek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22330  |y Plný text v Digitální knihovně UTB