CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Cigoš, Vlastimil (Dissertant)
Other Authors Tomaštík, Marek (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2012
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description76 s. (96 307 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp27031
041 |a cze 
100 1 |a Cigoš, Vlastimil  |4 dis 
245 1 0 |a CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení 
246 |a CRM -- Customer Relatioship Management in the Selected Organization and its Evaluation 
260 |c 2012 
300 |a 76 s. (96 307 znaků) 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a Řízení vztahů se zákazníkem 
653 |a CRM 
653 |a komunikace se zákazníkem 
653 |a software 
653 |a vytváření hodnot pro zákazníky 
653 |a potřeby zákazníka 
653 |a customer relationship management 
653 |a CRM 
653 |a customer communications 
653 |a software 
653 |a creating value for customers 
653 |a customer Leeds 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomaštík, Marek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23315  |y Plný text v Digitální knihovně UTB