Projekt zlepšení kvality poskytovaných služeb hotelu Crowne Plaza Prague

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vojtechová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Tučková, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 97 s.

Cover

LEADER 01551ntm a22003977u 4500
001 zp27018
041 |a slo 
100 1 |a Vojtechová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení kvality poskytovaných služeb hotelu Crowne Plaza Prague 
246 |a The Project of Service Quality Improvement Provided in the Hotel Crown Plaza Prague 
260 |c 2012 
300 |a 97 s. 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics - Tourism Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a hotelové služby 
653 |a kvalita služieb 
653 |a hoteloví hostia 
653 |a Porterova analýza konkurenčných síl 
653 |a PEST analýza 
653 |a marketingový výskum 
653 |a Hotel Services 
653 |a Quality of Services 
653 |a Hotel Guests 
653 |a PEST Analysis 
653 |a Porter Analysis 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a Marketing Research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tučková, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19051  |y Plný text v Digitální knihovně UTB