Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Blažková, Pavlína (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 111 s., 16 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01785ntm a22005057u 4500
001 zp2700
041 |a cze 
100 1 |a Blažková, Pavlína  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze 
246 |a Analysis and project of the marketing strategy conception of SAZKA ARENA in Prague 
260 |c 2006 
300 |a 111 s., 16 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008 
653 |a MArketingová strategie 
653 |a strategické plánování 
653 |a poslání 
653 |a vize 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační strategie 
653 |a SAZKA ARENA 
653 |a image 
653 |a VIP klient 
653 |a skybox 
653 |a klubové sedadlo 
653 |a Marketing strategy 
653 |a strategic planning 
653 |a mission 
653 |a vision 
653 |a marketing mix 
653 |a communication strategy 
653 |a SAZKA ARENA 
653 |a image 
653 |a VIP client 
653 |a skybox 
653 |a club seat 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2138  |y Plný text v Digitální knihovně UTB