Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů v rámci optimalizace distribučních cest ke klíčo-vým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Řehulek, Michal (Dissertant)
Other Authors: Svěrák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 101 s.

Cover

LEADER 01609ntm a22004097u 4500
001 zp26996
041 |a cze 
100 1 |a Řehulek, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů v rámci optimalizace distribučních cest ke klíčo-vým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s. 
246 |a Appropriate Communication Channels Allocation Project for Optimization of Distribution Channels to Key Customers in Interhotel Moskva 
260 |c 2012 
300 |a 101 s. 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics - Tourism Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a projekt 
653 |a hotel 
653 |a marketing 
653 |a komunikační kanál 
653 |a cestovní ruch 
653 |a služby 
653 |a propagace 
653 |a project 
653 |a hotel 
653 |a marketing 
653 |a communication channel 
653 |a tourism 
653 |a services 
653 |a promotion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Svěrák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22898  |y Plný text v Digitální knihovně UTB