Řízení vztahů se zákazníky ve firmě Delta International Cargo, s.r.o., Implementace modulu CRM

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zásmětová, Renata (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 56 s.

Cover

LEADER 01782ntm a22005057u 4500
001 zp2696
041 |a cze 
100 1 |a Zásmětová, Renata  |4 dis 
245 1 0 |a Řízení vztahů se zákazníky ve firmě Delta International Cargo, s.r.o., Implementace modulu CRM 
246 |a Customer relationship management in company Delta International Cargo, Implementation of CRM system 
260 |c 2006 
300 |a 56 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Customer Relationship Management - CRM 
653 |a Procesy 
653 |a Pracovníci 
653 |a Technologie 
653 |a Analýze 
653 |a Informace 
653 |a Informační systém - IS 
653 |a Nedostatky 
653 |a Rizika 
653 |a Úskalí 
653 |a Přínos CRM 
653 |a Customer Relationship Management - CRM 
653 |a Processes 
653 |a People 
653 |a Technologies 
653 |a Analysis 
653 |a Informations 
653 |a Information system - IS 
653 |a Failures 
653 |a Risks 
653 |a Difficulties 
653 |a Benefit of CRM 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1882  |y Plný text v Digitální knihovně UTB