Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zarzycký, Roman (Dissertant)
Other Authors: Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
mix
Physical Description: 81 s., 5 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01284ntm a22003377u 4500
001 zp2695
041 |a cze 
100 1 |a Zarzycký, Roman  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s.r.o. 
246 |a Communication mix in the medial agency Regie Radio Music 
260 |c 2006 
300 |a 81 s., 5 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 16.05.2036 
653 |a Regie 
653 |a Radio 
653 |a mediální 
653 |a agentura 
653 |a medial 
653 |a agency 
653 |a regie 
653 |a mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gregarová, Magda  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1677  |y Plný text v Digitální knihovně UTB