Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Filip, Václav (Dissertant)
Other Authors Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2012
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description93 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp26945
041 |a cze 
100 1 |a Filip, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s. 
246 |a Strategy of Customer Relationship Management of Allianz Insurance Company 
260 |c 2012 
300 |a 93 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a CRM 
653 |a řízení vztahu se zákazníky 
653 |a strategický marketing 
653 |a Allianz pojišťovna 
653 |a a.s. 
653 |a CRM 
653 |a customer relationship management 
653 |a strategic marketing 
653 |a Allianz pojišťovna 
653 |a a.s. 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22915  |y Plný text v Digitální knihovně UTB