Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jandourková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
trh
Physical Description: 46 s., 20 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01418ntm a22003617u 4500
001 zp2694
041 |a cze 
100 1 |a Jandourková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti 
246 |a Analysis of Czech republic's market and segments of the chosen company 
260 |c 2006 
300 |a 46 s., 20 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036 
653 |a trh 
653 |a BCG matice 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porterův model 
653 |a segmenty trhu 
653 |a market 
653 |a BCG matrix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Porter's model 
653 |a market segments 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/397  |y Plný text v Digitální knihovně UTB