Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pivoňková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 92 s.

Cover

LEADER 01468ntm a22003617u 4500
001 zp26908
041 |a cze 
100 1 |a Pivoňková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci 
246 |a Strategical Plan of a Non-profit Organization with Focus on Marketing Communication 
260 |c 2012 
300 |a 92 s. 
500 |a Studijní obor: Řízení netržních a sociálních služeb 
500 |a Studijní obor: Non-Profit and Social Services Administration 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a nestátní nezisková organizace 
653 |a sociální služby 
653 |a strategický plán 
653 |a Communication 
653 |a marketing mix 
653 |a non-profit organization 
653 |a social services 
653 |a strategic plan 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19438  |y Plný text v Digitální knihovně UTB