Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šandová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 67 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01872ntm a22004577u 4500
001 zp2688
041 |a cze 
100 1 |a Šandová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny 
246 |a Analyse of the corporate culture of the company HeidelbergCement and of the culture of one of its subsidiaries in the Czech Republic - Českomoravské štěrkovny 
260 |c 2006 
300 |a 67 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a firemní kultura 
653 |a firemní image 
653 |a firemní strategie 
653 |a typy podnikových kultur 
653 |a úrovně podni-kové kultury 
653 |a korporátní komunikace 
653 |a vztah s veřejností 
653 |a podniková etika 
653 |a produkt 
653 |a corporate culture 
653 |a corporate image 
653 |a company's strategy 
653 |a types of corporate cultures 
653 |a levels of corporate culture 
653 |a corporate communication 
653 |a public relations 
653 |a code of ethics 
653 |a product 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gregarová, Magda  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1909  |y Plný text v Digitální knihovně UTB