Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Sudík, Ladislav (Dissertant)
Other Authors Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2006
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description88 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp2687
041 |a cze 
100 1 |a Sudík, Ladislav  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza 
246 |a Marketing of tourism in the tourist region of East Bohemia - SWOT analysis 
260 |c 2006 
300 |a 88 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a cestovní ruch 
653 |a marketing služeb 
653 |a turistický region 
653 |a tourism 
653 |a service marketing 
653 |a tourist region 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gregarová, Magda  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2044  |y Plný text v Digitální knihovně UTB