Cover

LEADER 01789ntm a22004817u 4500
001 zp2685
041 |a eng 
100 1 |a Sladká, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's 
246 |a Analysis of Marketing Principles Applied to the McDonald's Corporation 
260 |c 2006 
300 |a 59 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008 
653 |a Klíčová slova: McDonald's 
653 |a globální marketing 
653 |a franchising 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a mikro-prostředí 
653 |a makroprostředí 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Analýza pěti sil 
653 |a marketingové komu-nikace 
653 |a Keywords: McDonald's 
653 |a global marketing 
653 |a franchising 
653 |a marketing environmet 
653 |a micro-environment 
653 |a macroenvironment 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a Five Forces Analysis 
653 |a marke-ting communications 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/509  |y Plný text v Digitální knihovně UTB