Golf a jeho využitie v marketingových komunikáciách slovenských firem

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krčmárová, Lea (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 51 s., 8 s. príloh

Cover

LEADER 01418ntm a22003857u 4500
001 zp2674
041 |a cze 
100 1 |a Krčmárová, Lea  |4 dis 
245 1 0 |a Golf a jeho využitie v marketingových komunikáciách slovenských firem 
246 |a Golf and its use in marketing communication od Slovak companies 
260 |c 2006 
300 |a 51 s., 8 s. príloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a šport 
653 |a golf 
653 |a golfový klub 
653 |a B-to-B 
653 |a komunikačný mix 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a sports 
653 |a golf 
653 |a golf club 
653 |a B-to-B 
653 |a communication mix 
653 |a marketing communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/531  |y Plný text v Digitální knihovně UTB