Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hermann, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
OEZ
Physical Description: 65 s.

Cover

LEADER 01541ntm a22004217u 4500
001 zp2667
041 |a cze 
100 1 |a Hermann, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o. 
246 |a Analysis interpretation of brand development and steps for the corporate brand communications OEZ s.r.o. 
260 |c 2006 
300 |a 65 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008 
653 |a OEZ 
653 |a elektrotechnika 
653 |a značka 
653 |a budování 
653 |a výzkum 
653 |a analýza 
653 |a loajalita 
653 |a leader 
653 |a OEZ 
653 |a electrotechnical engineering 
653 |a brand development 
653 |a survey 
653 |a analysis 
653 |a loyalty 
653 |a leader 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1935  |y Plný text v Digitální knihovně UTB