Blender Game Engine a jeho aplikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žídek, Michael (Dissertant)
Other Authors: Pokorný, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 57 s. (71 725 znaků)

Cover

LEADER 01349ntm a22003617u 4500
001 zp26669
041 |a cze 
100 1 |a Žídek, Michael  |4 dis 
245 1 0 |a Blender Game Engine a jeho aplikace 
246 |a Blender Game Engine and its Applications <br> 
260 |c 2012 
300 |a 57 s. (71 725 znaků) 
500 |a Studijní obor: Informační a řídicí technologie 
500 |a Studijní obor: Information and Control Technologies 
500 |a Ústav: Ústav automatizace a řídicí techniky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Blender 
653 |a 3D grafika 
653 |a GameBlender 
653 |a herní engine 
653 |a tvorba 3D her a interaktivních aplikací 
653 |a Blender 
653 |a 3D graphics 
653 |a GameBlender 
653 |a game engine 
653 |a creating interactive 3D games and applications 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pokorný, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23491  |y Plný text v Digitální knihovně UTB