Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Buschmann, Iva (Dissertant)
Other Authors: Prachař, Štěpán (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 60s

Cover

LEADER 01571ntm a22004337u 4500
001 zp2660
041 |a eng 
100 1 |a Buschmann, Iva  |4 dis 
245 1 0 |a Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan 
246 |a Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan 
260 |c 2007 
300 |a 60s 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a image značky 
653 |a povědomí o značce 
653 |a strategie značky 
653 |a implementace 
653 |a značkové zboží 
653 |a strategická komunikace 
653 |a gerilový marketing 
653 |a brand 
653 |a brand image 
653 |a brand awareness 
653 |a brand strategy 
653 |a implementation 
653 |a luxurious brands 
653 |a strategic communication 
653 |a guerrilla marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3206  |y Plný text v Digitální knihovně UTB