Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zvonek, Miroslav (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 78 s., 7 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01647ntm a22004337u 4500
001 zp2658
041 |a cze 
100 1 |a Zvonek, Miroslav  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek 
246 |a Analysis of marketing communications of estate agency Agentura Zvonek 
260 |c 2006 
300 |a 78 s., 7 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a realitní kancelář 
653 |a výzkum trhu 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketing 
653 |a komunikační strategie 
653 |a reklama 
653 |a marketing communications 
653 |a estate agency 
653 |a market research 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing 
653 |a communicating strategy 
653 |a advertisement 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1594  |y Plný text v Digitální knihovně UTB