Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zrníková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Šišková, Šárka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 68 s., 8 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01423ntm a22003617u 4500
001 zp2657
041 |a cze 
100 1 |a Zrníková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání 
246 |a Analysis of the relationship between teenagers and brand in the clothing area 
260 |c 2006 
300 |a 68 s., 8 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036 
653 |a Cílová skupina 
653 |a značka 
653 |a značkové zboží 
653 |a oděvní trh 
653 |a komunikace 
653 |a Target group 
653 |a brand 
653 |a branded goods 
653 |a clothing market 
653 |a communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šišková, Šárka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1780  |y Plný text v Digitální knihovně UTB