Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zacharová, Alena (Dissertant)
Other Authors: Zelinský, Miroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 42 s.

Cover

LEADER 01294ntm a22003137u 4500
001 zp2655
041 |a cze 
100 1 |a Zacharová, Alena  |4 dis 
245 1 0 |a Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století 
246 |a From the suggestive to obscene - on the margin of "communicable" in advertising in 1990's 
260 |c 2006 
300 |a 42 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a erotická reklama 
653 |a regulace reklamy 
653 |a etika 
653 |a erotic advertisment 
653 |a advertisment regulation 
653 |a ethics 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zelinský, Miroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1231  |y Plný text v Digitální knihovně UTB