Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ondrušková, Linda (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01727ntm a22004337u 4500
001 zp26439
041 |a eng 
100 1 |a Ondrušková, Linda  |4 dis 
245 1 0 |a Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK 
246 |a The Importance of PR in Integrated Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of other Marketing Communications Tools 
260 |c 2012 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikace 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a public relations 
653 |a sociální média 
653 |a interní komunikace 
653 |a integrovaná marketingová komunikace 
653 |a korporátní komunikace 
653 |a communication 
653 |a marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a public relations 
653 |a social media 
653 |a internal communication 
653 |a integrated marketing communication 
653 |a corporate communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22736  |y Plný text v Digitální knihovně UTB