Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Macháček, Petr (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 102 s.(110 314 znaků)

Cover

LEADER 01511ntm a22003857u 4500
001 zp26432
041 |a cze 
100 1 |a Macháček, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB 
246 |a Electronic and Online Communication as a PR and Brand Management Tool at the TBU Student Union 
260 |c 2012 
300 |a 102 s.(110 314 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a public relations 
653 |a neziskové organizace 
653 |a Studentská Unie UTB 
653 |a brand management 
653 |a sociální média 
653 |a komunikace 
653 |a public relations 
653 |a non-profit organisation 
653 |a TBU Student Union 
653 |a brand management 
653 |a social media 
653 |a communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22530  |y Plný text v Digitální knihovně UTB