Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šteflová, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Zavřelová, Veronika (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 56 s., 10 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01316ntm a22003377u 4500
001 zp2643
041 |a cze 
100 1 |a Šteflová, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou. 
246 |a English in Czech advertising texts. The perception of the target groups 
260 |c 2006 
300 |a 56 s., 10 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a angličtina 
653 |a cílová skupina 
653 |a postoje 
653 |a reklamní slogan 
653 |a advertising slogan 
653 |a attitudes 
653 |a English 
653 |a target group 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zavřelová, Veronika  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1245  |y Plný text v Digitální knihovně UTB