Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Heger, Milan (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 83 s.

Cover

LEADER 01354ntm a22003617u 4500
001 zp26389
041 |a cze 
100 1 |a Heger, Milan  |4 dis 
245 1 0 |a Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli 
246 |a Promotion of Škoda Automobiles, its Originality and Perception by Consumers 
260 |c 2013 
300 |a 83 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Originalita 
653 |a TV reklama 
653 |a Marketing 
653 |a Škoda 
653 |a Automobilový průmysl 
653 |a Originality 
653 |a TV advertisement 
653 |a Marketing 
653 |a Skoda 
653 |a Automotive Industry 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23920  |y Plný text v Digitální knihovně UTB