Cover

LEADER 01607ntm a22004097u 4500
001 zp26383
041 |a cze 
100 1 |a Doan, David  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje 
246 |a Communication Strategy of the Catalogue of Companies in the Zlín Region 
260 |c 2012 
300 |a 122 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Zlínský kraj 
653 |a podnikatelská sféra 
653 |a inovační potenciál 
653 |a Katalog firem Zlínského kraje 
653 |a Technologické inovační centrum 
653 |a komunikační strategie 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Keywords: Zlín Region 
653 |a business environment 
653 |a innovation potential 
653 |a Catalogue of companies in the Zlín Region 
653 |a Technology Innovation Centre 
653 |a communication strategy 
653 |a marketing research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22528  |y Plný text v Digitální knihovně UTB