Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanko, František (Dissertant)
Other Authors: Chudá, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
RVP
Physical Description: 86 s. (146272 znaků)

Cover

LEADER 01544ntm a22004097u 4500
001 zp26365
041 |a cze 
100 1 |a Hanko, František  |4 dis 
245 1 0 |a Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ 
246 |a Possibilities and Limits of Pedagogical Diagnostics of Computer Literacy in Primary Schools 
260 |c 2012 
300 |a 86 s. (146272 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy 
500 |a Studijní obor: IT Education at Secondary Schools 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a PC gramotnost 
653 |a RVP 
653 |a informační gramotnost 
653 |a pedagogická diagnostika 
653 |a ECDL 
653 |a didaktický test 
653 |a tvorba diagnostického nástroje 
653 |a PC literacy 
653 |a RVP 
653 |a information literacy 
653 |a educational diagnostics 
653 |a ECDL 
653 |a didactic test 
653 |a creation of a diagnostic tool 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chudá, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22357  |y Plný text v Digitální knihovně UTB